sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

shades of clothes?

Moikka! Kesäloma on alkanu taas ja suomen hyvien säiden takia mulla on taas aikaa alkaa kirjoitteleman blogia. Aikaisemmin mulla on ollut huimat 3 blogia jotka jäivät sitten koulunkäynnin vuoksi syrjempään kunnes poistin ne kummittelemasta täältä. Eli aina on bloggerin voimin menty.
Shades of clothes kertoo pääosin mun omasta elämästä ja siitä mitä mä tykkään tehdä (aika tosi kliseistä) no mut ei se oo kai niin tylsää miltä kuulostaa. Se miks mun blogin nimi on juurikin tuo mitä olen hokenut jo liikaa niin syy sille on se että yritän tänne saada aina mun asukokonaisuuksia esille muiden postausten yhteydessä ja muutenkin heruttaa mun tyyliä, no ei.
Postaustoiveita voi mulle lähetellä ihan milloin vaan ja niitä sitten toteuttelen sängyllä istuen ja vesisadetta kuunnellen. "jee"
Koitan olla kirjoittelematta kieliopillisesti sanasta sanaan oikeen vaan ennemminkin tätä mun omaa ihanaa Rovaniemen murretta. Kovin asiallinen tän blogin ei olis tarkoitus olla.
Mut hei jos sulla jäi jotain kysyttävää nii puottele kysymyksiä:
ask.fm @jattaemilia_ , instagramiin @jattakiviniemi ja tuonne alas kommentteihin.


Toivottavasti liityt lukijaksi tai alat edes seurailemaan blogiani. xoxo -Jatta


Psst. Kun etsit blogiani niin toimiva osoite on shadeofclothes ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti