lauantai 25. kesäkuuta 2016

19062016

Heisan! Viimeisiin viikkoihin ei ole tullut postauksia koska olen ollut riparilla ja on ollut paljon muuta menoa.
Mulla oli ripari 12-17.6 norkulla. Konfirmaatiopäivä oli sitten 19.6 ja mie kerron nyt siitä vähän lisää.

Eli meidän piti olla kirkolla jo aamu 9, koska otimme ryhmäkuvat ja halutessaan yksityiskuvat. Se konfirmaatiotapahtuma alkoi sitten n. Klo 10 ja päättyi 11.30.
En nyt ala ei siitä ohjelmasta sen enempää koska kuitenkin luultavasti jokainen on joskus sen kokenut tai tulee kokemaan, kuullut mitä siellä tapahtuu tai nähnyt jonkin pätkän jostai.

Mulla oli siis päällä tätä juhlaa varten turkoosi/mintun vihreä mekko jonka olin lindexiltä ostanut joskus, olkapäillä h&m ostettu valkoinen "turkkihomma" ja sitten korkkarit.

Meikkiin mulla sisälty maybelline new york dream matte mousse sävyssä 05 eli jokseenkin aika tummahko, etten kuvissa näyttäisi niin kalpealta. Silmissä mulla oli ohut kerros ripsiväriä ja kiss merkkiset ripset ja lindexiltä ostettua glitter eyelaineria (joka oli tosi hyvä verrattuna sen hintaan ja siihen että se oli vaatekaupan oma tuote). Mulla oli poskipäillä myös hieman korostuspuuteria joka on avonilta.

Päivä oli tosi jees. Oli mukava nähdä sukulaisia joita ei pitkään aikaan ole nähnyt ja viettää heidän kanssa aikaa. Sain ihania lahjoja ja paljon kaikkea hyödyllistä kuten raha, uusi puhelin, astiasto, pussilakana-settejä.

Loppuun heitän vielä kuvia tästä päivästä :)

ps. nykyään mut löytää myös snäpistä nimimerkillä jattakiviniemi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti